beckidollz

Alla inlägg under december 2010

Av Rebecka - 31 december 2010 22:12

Den som vinner veckans blogg..

   den gör jag en header åt , och ni får välja hur den ska se ut !

     bra va !? ;)

Jag lottar ut veckans blogg på söndag :)

         så nu får ni skynda er om ni inte redan är med ?! ;*

Av Rebecka - 31 december 2010 18:02

Som ni kanske vet så åkte jag till Örebro igår!

Vi bor på scandic hotell ;) , jätte frächt faktiskt!!

idag så har jag vart och shoppa lite på stan  , hittade snygga nyårs kläder, smink , underkläder .. .m.m.

   jag älskar Örebro vill verkligen flytta hit , mitt i centrum så klart!  

har nyss stylat klart mig ;) !

   mamma undrade snällt om jag kanske skulle kunna göra en sotning på henne,sånt säger jag INTE nej till!

blev faktiskt otroligt snygg , ricktigt nöjd blev jag.

   hmm.... kanske ska man bli stylist !? ....  


     men nu  så ska jag gå ner och äta nyårsbord ....   

  Dagens nyårsoutfit är ..


Ur snygg grå/silver tröja från JC 125:-

  vanlig hög svart kjol ( passar till allt! )  också från JC 149:-

tunnstrumpor från H&M 129:-

   armand från GINATRICOT 99:-

  snygg ring från GINATRICOT  64:-

party high heels från nelly.com ( lila )


    och en gullig hårrosett på huvudet ( gjort själv...stolt!)


     det kommer bild på nyårsoutfit ;)...<3


     gott nytt år ! :D



Av Rebecka - 30 december 2010 10:52

hej bloggen !


   håller på att pack lite. Vi ska dra till örebro jag mamma och pappa :D

      vi blir där över nyår , vårat hotell ligger precis åvanför ett stort shopping center..     


   bloggar mer i bilen .. puss herr'å :*

Av Rebecka - 27 december 2010 12:02

 

Av Rebecka - 25 december 2010 22:27




HAHAHAHAHA sitter och skrattar för mig själv nu!xd

kolla klippet xd

Av Rebecka - 25 december 2010 19:55

tjäääännna ;*


    idag har jag jobbat sönder , seriöst!

är helt blääää i hela kroppen :S

 just nu sitter jag o diggar musik o smsar med bajjsungen Ebba ;*

sitter i mjukis kläder så häääääär skönt! fryser jätte mycket

   men puss påe er !     ha en bra kväll !



 



Av Rebecka - 24 december 2010 22:08

hohow


    har fått jätte fina presenter !

  fick en studio o grymma hörlurar av mamma & pappa , som man kan sjunga o spela in egna låtar m.m

och 2 förstärkare eftersom att jag och min syster älskar att sjunga (L)

så snällt av dom*!

    sen fick jag en jätte god parfym , pengar o thomas sabo berlockarmband i silver , väldigt fint!

       sen kom det ingen tomte .. :( hahahah det var för att han belv sjuk när han var i östersund för han drack vatten xd

   jaja .. men det gick bra iaf , väldigt mysig julafton

     vad fick ni i julklapp? ;)

 


Av Rebecka - 24 december 2010 12:27

god jul allihop , har redan fått lite presenter (A)

imorse fick jag studiohörlurar o en skruv! xd

  sen kom mormor vid 11 ungfär , så fick jag 4 julklappar av henne också !:D

   här kommer lite bilder på julklapparna som jag fick



     1. studiohörlurar + en skruv

     2. japanska vantar

     3. söta lösnaglar

     4. lösögon fransar

     5. Toblerone

            awe .. blev så nöjd med allt , men det kommer mer !  

       

           

 

 

Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards