beckidollz

Alla inlägg under januari 2011

Av Rebecka - 31 januari 2011 10:31

hej hej 

  Jag är med och tävlar om ett valfritt smycke i samarbete med COCOO.SE

hos michelle

   ( tror aldrig att man vinner , men om det skulle vara så att jag vann skulle jag vilja ha den rosa cupcake armbandet ^^ <3)

       

  här är en länk till hennes blogg!

  http://michellewesterbergs.blogg.se/


Av Rebecka - 31 januari 2011 10:19

God morgon alla fina läsare!


  verkar bli en fin dag idag , solen skiner för fullt!

  själv sitter man vid köksbordet och äter frukost ( awesome )

 Idag så blire stan med tjejerna :D   hjippie !   

vi hade väl tänkt komma iväg till 12 ungefär:)

  sen bloggar jag nog mer när jag har kommit hem från shoppingen ;)

sen uppdaterar jag nog min shopping runda :D

     här kommer en ny tagen bild ;)


  I love 'it  ( oboy! )

         

Av Rebecka - 30 januari 2011 10:10

godmorgon alla bloggläsare !


nyss vaknat o käka tite brunch ;)

   thihihihi , idag så skulle jag vara med aaammaannddaa whiiiiiooo :D

    har inte träffat henne på typ 1 vecka :( , för jag har ju vart sjuk igen ..

  ajah , men jag bloggar nog mera ikväll.

    ha en bra dag!  puss på er!   




     

Av Rebecka - 29 januari 2011 16:48

hejhej alla gosiga typer ;)

  sitter och försöker lära mig hur man laddar upp bilder på iphonen xdd

     hihihihi men ni fåhare så bra så hörs vi ikväll!;*

   pusspuss  

Av Rebecka - 29 januari 2011 14:09

Jag skulle gärna gosa ner mig i en kigurumi nu i vinter gud vad mysigt,och den e så sööt så älskar den lila till vänster.sen finns det ju också Onepiece också men dom är inte lika söta fast jag har ju redan en sån i blå.Kigurumi kostar ungefär 600 och onpiece kostar 1.300 då väljer jag helklart kigurumi den är både sötare och billigare (: fast problemet är då att den skickas ända från japan så då är säkert frakten grymt dyr...




 

Av Rebecka - 27 januari 2011 14:08

   ja hiss eller diss?


1. både hiss & diss tycker jag faktiskt , dom är ful söta tycker jag :/

 2. IPHONE 3GS! Den bästa iphonen någonsinn! verkligen HISS!!!

 3. ja , en liten söt kofta.. tycker den är så sööt så den blir HISS på den   

4. Dom är skorna tycker jag är grymt coola! (a)


     Vad tycker ni?  ;*



  

Av Rebecka - 27 januari 2011 12:37

  den här fina bilden har lilla miranda samaeng gjort till mejj, 

  tack så mycke    <3

    här är en länk till hennes söta blogg!

        www.mirandasamaeng.bloggplatsen.se      <3

     om ni vill skicka idol bilder till mig så kan ni skicka på  rebeckahorneman@live.se


   pussipuss!


     

Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards