beckidollz

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Rubrik saknas

Av Rebecka - 7 maj 2011 23:04

Hejhej mina fina enhörningar ! Sorry att jag inte har blåååggat på typ 1 vecka:(Har haft fullt upp me skolan :(, sen sååå var jag me älskling i torsdags o igår (aa), och idag o ska va me han imorn oxå!:* Hihih men jao, är suuuuuper trött vet inte varför :c Men såå är de :/, så nu ska jag gå o lägga mig, så nu får ha en mysig fortsatt kväll! Puuuuuussssss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 12 juni 2011 15:06

Förlåt att jag inte har bloggat nu på typ 2 månader.. Har inte orkat,. Inte haft tid.. Men jag tror att jag ska starta en ny blogg snart.. Och då ska jag absolut blogga mer! De kan jag lova er! Men jaha vi får väl se hur jag gör....

Av Rebecka - 11 maj 2011 23:38

Är super trött ska sova nu , puss natti !

Av Rebecka - 6 maj 2011 20:52

Ja som rubriker lyder, så är de fredags mys! O de har de verkligen vart idag!:d Har vart me min bästa älskling båda igår o idag ;* Om du nu läser de här så vill jag bara säga JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING DU ÄR SÅ SJUKT UNDERBAR!! Vi hade ia...

Av Rebecka - 1 maj 2011 11:19

Hej hej mina små sötnosar! OwO Sorry för jag inte har bloggat!:( Jag har ju vart så sjuk !:( Men nu mår jag mycke bättre, justnu ligger jag i sängen på scandic hotell i falund!:D Min syrra ska göra en grej här, tänker inte av slöja de för de ...

Av Rebecka - 22 april 2011 21:50

Ja som sagt, förlåt mina svampbobbar att inte jag har bloggat!:c Jag har ju som sagt mått jätte dåligt!:'c I morse blev de akut till akuten! Mjaaa.. Joo de va ju så att jag har haft feber i 2 veckor.. Haft så sjukt ont i magen.. Och i halsen!:c...

Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Skapa flashcards