beckidollz

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Mobilblogg!;)

Av Rebecka - 15 april 2011 16:47

Hej hej alla ;* Som sagt så är jag ju sjukt glad för jag ska ju pierca mig på onsdag!:d+ att de är fredag (y) men (n) är att de blir bara jag i mamma ikväll ... Inte ens min pojkvän!!:'c. Pappa ligger sjuk i sängen , (ev , magsjuka -.-) Aah sen är de en till sak som jag är glad över!:dDe är att jag fick reda på min diagnos idag som jag har haft hela veckan , och jag var hos läkaren idag ..Och dom tog halsprov! De värsta jag vet!! Och + att de gjorde jätte ont !:cNär vi hade tagit ah eller " jag" hade tagit , så gick vi till väntrummet,Där fick vi vänta typ bara 5 min , sen var de dags att ta blodprov !:'cOch eftersom jag hatar när dom tar i armvecket!Såå fick jag ta i fingret ist , o de kändes mycke bättre!Efter de fick vi gå till väntrummet IGEN!!Sen kom alla (typ alla) läkare .. Jaha... Då va de dags för FIKAPAUSE!! Sååå då fick vi vänta yttligare en halv timme ! Åhh Jag va så arg!!Men efter EN HALV TIMME! Så kom dom tbx!Sen dröjde de 10 min sen fick jag komma in ! Då drog läkarna först o tjafsa vilket rum vi skulle va i !!:oDå blev jag typ ännu argare ! För då hade vi vart där i 1TIMME!!Ajah... Sen fick vi komma in till ett rum längst bort, de va typ en gubbe som sa att vi hittar Inge fel o de är inte halsfluss! Men problemet är.. Att vi kan inte ge dig någon ting..Som t.e.x Pensilin , Nää , men annars ser de ganska bra ut o om de inte blir bättre, eller om de blir sämre så skulle vi kontakta läkarna igen , Hahaha o vet ni??xd , jag satt o smyg fota han xd Jag vet att de är förbjudet men jag kunde bara inte låta bli!Hans hår va kort o stog RAKT UT!xd + att han såg ut som en läskig BJÖRN!!! :oo xd Men nu mina godisbitar ska jag ta fram lite käk, sen ska jag sätta på tv:n och bara mysa!!!:dSåå ni får ha de såå bra ! Ps: kan inte ladda upp någon bild just nu för jag bloggar i mobilen :3 Poooooss poo roompan!!!;*

 
 
Elina

Elina

17 april 2011 11:19

Hej! :) Har fyllt min blogg med massvos med oufits + tips. Veckans outfits kommer upp 11.30 rösta gärna på din favorit!:) Ha en bra söndag:)

http://elinaryttbergs.devote.se

Rebecka

19 april 2011 08:27

Hej, fin blogg :)
Tack dsm :3

 
Ingen bild

tyra

18 april 2011 09:41

SKA DU PIERCA DEJ FLICKA? :OOOOOO<333333333333333

Rebecka

19 april 2011 08:28

Jaaaaooo ^_^

 
Ingen bild

klara

19 april 2011 11:20

haha , alltid du som sitter och smygfotar allt och alla , typiskt dig bebis ! <3

Rebecka

19 april 2011 14:33

Hihih (a)

 
EpicWaste

EpicWaste

19 april 2011 22:56

sv: ah jo men det går nog snart bort, hoppas jag :s

http://epicwaste.blogg.se

Rebecka

20 april 2011 18:02

Ja fy :c

 
Sanna

Sanna

20 april 2011 14:44

- Jag har beställt dom från http://happyhair.se :)

http://KawaiiSanna.blogg.se

Rebecka

20 april 2011 18:03

Okeej:>

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 12 juni 2011 15:06

Förlåt att jag inte har bloggat nu på typ 2 månader.. Har inte orkat,. Inte haft tid.. Men jag tror att jag ska starta en ny blogg snart.. Och då ska jag absolut blogga mer! De kan jag lova er! Men jaha vi får väl se hur jag gör....

Av Rebecka - 11 maj 2011 23:38

Är super trött ska sova nu , puss natti !

Av Rebecka - 7 maj 2011 23:04

Hejhej mina fina enhörningar ! Sorry att jag inte har blåååggat på typ 1 vecka:( Har haft fullt upp me skolan :(, sen sååå var jag me älskling i torsdags o igår (aa), och idag o ska va me han imorn oxå!:* Hihih men jao, är suuuuuper trött ...

Av Rebecka - 6 maj 2011 20:52

Ja som rubriker lyder, så är de fredags mys! O de har de verkligen vart idag!:d Har vart me min bästa älskling båda igår o idag ;* Om du nu läser de här så vill jag bara säga JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING DU ÄR SÅ SJUKT UNDERBAR!! Vi hade ia...

Av Rebecka - 1 maj 2011 11:19

Hej hej mina små sötnosar! OwO Sorry för jag inte har bloggat!:( Jag har ju vart så sjuk !:( Men nu mår jag mycke bättre, justnu ligger jag i sängen på scandic hotell i falund!:D Min syrra ska göra en grej här, tänker inte av slöja de för de ...

Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards