beckidollz

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Rebecka - 22 april 2011 21:50

Ja som sagt, förlåt mina svampbobbar att inte jag har bloggat!:cJag har ju som sagt mått jätte dåligt!:'cI morse blev de akut till akuten! Mjaaa.. Joo de va ju så att jag har haft feber i 2 veckor..Haft så sjukt ont i magen.. Och i halsen!:c Så pappa följde me mig till akuten, där fick vi vänta i väntrummet i 1och 1halv timme :( Sen tog dom massa blodprov o sånt, och jag har ju haft så ont i halsen så jag inte ens kan äta!+ att min hals va skit svullen!:(Ajah.. Iaf så fick vi nu reda på va de va , för läkaren ringde nyss..Åh då fick vi då reda på att de va KÖRTELFEBER!!:'cAaaaaaa... De betyder att de inte finns någon medicin mot de :c+ att jag får inte träna/springa/cykla på 3-4veckor!!:c Såå nu får jag lega o vila :c Men ajah.. Tänkte bara berätta hur de ser ut.. Så hörs vi väl lite senare :/ Herrå ...:*

Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards