beckidollz

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Rebecka - 20 januari 2011 19:57

hejhej , tyckte det var tråkigt och få lämna den här bloggen ...:( så jag kommer tebax :D , så nu ska jag ha 2 ;)


   min dag idag :

 började med att vakna på morgonen och duscha :)

sen skolan som vanligt..

   när vi hade slutat ( 10 över 3) drog jag och  Tyra till Open Sun :D

 och solade  , dock så brände jag mig lite i ansiktet :( , glömde och smörja in ansiktet xd , men fick lite färg iaf , ska nog dra och sola på söndag med :)

  sen efter solningen så drog jag och Tyra och köpte godis :M , sen åkte vi o träna konditions träning , där träffade vi Patricia o Lollo :D

  sen kom jag hem o duscha. Och nu sitter jga här :D :* <3

   min dag idag , här kommer en bild i solariumet :*


  puss ;*


   

Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards