beckidollz

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Rebecka - 9 februari 2011 18:49

Hej alla söta!


   idag har jag vart med isak   

HIHIHI det var typ 3 månader jag träffade han sist!   ..

men nu fick jag äntligen träffa han!   

    vi satt vid datan hela tin typ .. sen kunde vi inte va så länge för jag skulle till TANDLÄKAREN!! 

    såå vi var bara typ i 45 min.. :(

      men vi ska träffas på fredag igen !   

  och då kommer vi vara längre ..  o det kanske händer lite mer saker en idag !?.. hmm ..  

    hihihi iallafall .. så saknar jag han jätte mycke just nu ...   

men men... hihihi Söt är han iaf!   

     men nu såå ska jag nog chatta lite o kolla runt lite ;*

     vi ses imorn   

pusspuss!


Presentation


Hejhej , det är Jag som är Rebecka! min blogg handlar om mitt liv p min humor o shopping, kommpisar m.m.

om ni är nyfikna så följ bloggen awesome!

/ Kärlek Rebecka!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rebecka

min musik

sööööööööt

 

hihihi

muspekare

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards